fbpx

Ce este Google Ads?

Google este cel mai utilizat motor de cautare din prezent, cu mai bine de 75% din piata si cu miliarde de accesari zilnice. De aceea, Google este locul ideal pentru marketing, iar Google Ads este cea mai buna metoda de a face publicitate in mediul online, prin intermediul anunturilor care ajung la publicul tinta.

Cum functioneaza Google Ads?

Google Ads functioneaza intocmai ca un instrument de promovare, care retine o parte din suma totala de bani alocata campaniei de marketing pentru fiecare click realizat de catre cei ce acceseaza reclama.

Se va realiza un anunt care nu presupune costuri de realizare, anunt care trebuie sa contina cuvinte cheie cu trimitere la specificul afacerii. Google Ads vine in ajutor cu „Planificatorului de cuvinte” prin intermediul caruia sa se aleaga cele mai potrivite cuvinte cheie.

Atunci cand cineva va realiza o cautare pe Google in care se regasesc si cuvintele cheie stabilite pentru anuntul Google Ads, acesta va fi afisat in pagina impreuna cu rezultatele afisate de motorul de cautare. Cei interesati si atrasi de titlul anuntului publicitar vor fi tentati sa faca click pentru a afla mai multe detalii, devenind astfel potentiali clienti. Aceste click-uri sunt contra cost, insa cu cat sunt efectuate mai multe click-uri, cu atat sansele de progres sunt mai mari. Aceste accesari nu aduc in mod direct profit, insa, avand in vedere faptul ca vizitatorul care a accesat anuntul publicitar poate alege daca va dori o colaborare pe viitor sau nu, cel mai important aspect este calitatea continutul anuntului publicitar si a site-ului.

Avantajele utilizarii Google Ads

  • Simplu de utilizat

Utilizarea Google Ads nu necesita cunostinte avansate pentru a o putea gestiona.

  • Rapid

Rezultatele reclamei Google Ads pot aparea imediat dupa afisarea primului anunt publicitar.

  • Control total

Se pot aduce in orice moment modificari de buget, modificari de continut sau potentiali clienti tinta, etc.

  • Varietate

Google Ads cuprinde o gama de 15 variante de reclama. Cele mai utilizate si cautate sunt Google Ads Search, Google Ads Display, Google Ads Remarketing, Youtube Ads.

  • Rentabil

Daca in urma postarii unui anunt publicitar nu vor fi realizate click-uri, nu vor fi percepute nici costuri, evitandu-se astfel o cheltuiala inutila.

Ce este Facebook Ads?

Avand in vedere numarul urias de utilizatori, aproape 3 miliarde, Facebook este perfect pentru descoperirea publicului tinta. Facebook Ads este unul din cele mai eficiente instrumente de marketing online, care ajuta la descoperirea si cresterea companiilor intr-un mod simplificat si eficient. Poate fi de tipul fotografie, videoclip, carusel, montaj, plansa, ce vor contine imagini, videoclipuri, text, etc.

Cum functioneaza Facebook Ads?

Acest instrument de marketing va afisa reclama dorita de companie, care va taxa din suma alocata in functie de numarul de accesari.

Dupa selectarea tipului de reclama dorit si locul in care va fi vizibila aceasta, se poate stabili cu usurinta ce obiectiv de marketing se urmareste, care va fi publicul tinta, ce va contine reclama si unde va fi afisata aceasta in cadrul Facebook. De asemenea, Facebook Ads ofera posibilitatea de a realiza setarile mai multor reclame in aceeasi perioada de timp si posibilitatea de a crea copii ale acestora;

Facebook Ads ofera in permanenta acces la informatiile actualizate si realizeaza rapoarte periodice pentru a ilustra nivelul de performanta la care s-a ajuns in urma campaniilor de marketing, pentru o evidenta clara a rezultatelor obtinute.

Avantajele utilizarii Facebook Ads

  • Reclama este vizualizata doar de catre cei cu adevarat interesati

Se urmareste segmentul de piata potrivit si in cautarea produselor sau serviciilor companiei. Astfel se va evita risipa de bani.

  • Target precis

Facebook Ads permite stabilirea unor filtre pentru a diminua audienta care va vizualiza reclama: in functie de sex, locatie, varsta, etc. Astfel cresc sansele de reusita.

  • Control asupra bugetului

Bugetul alocat campaniei de marketing poate fi setat de la bun inceput, iar reclama poate fi intrerupta si reluata ori de cate ori se doreste acest lucru. Se va retine suma din buget doar in momentul in care se va interactiona cu reclama, se va face click.

  • Acces permanent la evolutia reclamei

Facebook Ads ofera o viziune clara asupra cheltuielilor, asupra numarului de click-uri efectuate, costul pentru fiecare click, distribuiri, etc.

  • Posibilitate de extindere

Campania de marketing poate fi la nivel local, national, international sau chiar global, in functie de cat de mult se doreste o extindere si o evolutie.

  • Variante

Prin Facebook Ads reclama poate fi plasata pe Facebook, Instagram, Messenger, etc.

Completeaza formularul de mai jos
si vei primi o oferta personalizata GRATUITA!

Ai nevoie de un site bine facut?​

0770 700 607

cere o cotatie
nu nu te costa nimic

daca ne spui numarul tau de telefon, te sunam noi...