fbpx

Ce poti invata din acest articol?

  • Ce este Google Analytics?
  • Cum functioneaza Google Analytics?
  • Cum ne ajuta Google Analytics sa ne dezvoltam afacerea?

Ce este Google Analytics?

Indiferent de natura afacerii online, este important sa se inteleaga toate aspectele ce tin de vizitatorii sau clientii site-ului. Acest lucru va ajuta la dezvoltarea afacerii online si a traficului de utilizatori. Google Analytics oferă analize importante despre cum poate o afacere sa fie imbunatatita.

Google Analytics este instrumentul care permite să fie urmărit și inteles comportamentul clienților, ceea ce caută și dacă site-ul web răspunde nevoilor acestora. Asadar, tehnologia utilizata de Google poate fi folosita pentru a urmări și analiza acțiuni pe un site web, cum ar fi numărul de vizitatori, numărul de vizualizări pe pagină și rata de respingere a site-ului.  Pe langa rapoartele oferite, Google Analytics prezinta aspecte ce tin de optimizarea site-ului. Ba chiar, sunt formulate recomandari potrivite pentru site-ul in cauza.

Cum functioneaza Google Analytics?

Tehnologiile de bază pentru Google Analytics sunt Cookie-urile și codurile de urmărire. La fel ca majoritatea instrumentelor de analiză moderne, folosește coduri de urmărire pentru a vedea și măsura performanța web.

Cum ne ajuta Google Analytics sa ne dezvoltam afacerea?

Datorita varietatii de rapoarte pe care google analytics ni le pune la dispozitie, putem studia fiecare aspect despre clientii site-ului web. Printre aceste rapoarte se regasesc:

  • Livrarea rapoartelor de prezentare generală a publicului

Acesta optiune oferă detalii despre demografia, vârsta, tehnologia pe care o utilizează clientii, comportamentele și interesele vizitatorilor site-ului.

  • Livrarea rapoartelor de achiziție a clienților

Aceste rapoarte prezinta din ce canale și surse vin vizitatorii site-ului. De exemplu, motoarele de căutare sau rețelele sociale. In acelasi mod, precizeaza ce campanii atrag cât mai mult trafic. Prin urmare, raportul de achiziție ajută la determinarea tacticilor de marketing care funcționează și care nu.

  • Livrarea rapoartelor de comportament în timp real

Cu aceasta optiune se poate obtine o prezentare generală a numarului persoanelor care se află pe site in acel moment si  cu ce pagini sau evenimente interacționează. De asemenea, puteți monitoriza continuu efectele pe care noile campanii și modificările site-ului le au asupra traficului.

  • Segmentarea

Segmentarea este o modalitate prin care companiile pot înțelege comportamentul diferitelor grupuri de utilizatori de pe site-ul web. Acest raport afișează date pe baza anumitor criterii și spun cum interacționează diferite grupuri de persoane cu site-ul web. De asemenea, compară performanța acelui segment cu performanța întregului site.

  • Posibilitatea setarii obiectivelor

Obiectivele setate in Google Analytics permit să fie urmarite anumite interacțiuni specifice ale utilizatorilor pe site-ul web

  • Personalizarea rapoartelor

Google Analytics ofera o multitudine de date, insa doar o parte din acestea sunt folosite pentru a trage concluzii semnificative, care vă ajuta să optimizați și să luați decizii de afaceri mai bune. De aceea, instrumentul Google Analytics ofera doar informatiile necesare si personalizate afecerii in cauza.

  • Raportarea cuvintelor cheie

Google analytics ofera posibilitatea cunoasterii cuvintelor cheie pe care utilizatorii le-au folosit pentru a ajunge pe site. Fapt ce poate ajuta la crearea de continut pentru SEO.

Completeaza formularul de mai jos
si vei primi o oferta personalizata GRATUITA!

Ai nevoie de un site bine facut?​

0770 700 607

cere o cotatie
nu nu te costa nimic

daca ne spui numarul tau de telefon, te sunam noi...