SEO on page & off page

SEO = Search Engine Optimization reprezinta o metoda de imbunatatire a calitatii si cantitatii traficului pe site-ul afacerii dvs. prin pozitionarea mai buna in rezultatele organice ale motorului de cautare (de exemplu Google).

seo-ilustratie-webis-iasi

Oferim servicii SEO atat pentru clienti din Iasi, cat si pentru cei din restul tarii. Webis se ocupa de web design, web development & SEO.

Cum functioneaza procesul de optimizare?

Audit SEO

Primul pas este cel de a analiza situatia in care se afla site-ul dvs. pentru a putea dezvolta o strategie SEO.

SEO on page

In aceasta etapa este optimizat continutul site-ului (structura, link-uri friendly, meta, imagini, viteza de incarcare, continut, etc.).

SEO off page

Ultima, dar cea mai importanta etapa este cea de a mari popularitatea site-ului prin intermediul unei strategii de link building.

Clientii tai te cauta in prima pagina!

Esti acolo?

Chiar daca afacerea ta are cele mai bune produse sau servicii de pe piata, daca site-ul tau are putini vizitatori cu siguranta vanzarile nu sunt la nivelul dorit.

Site-ul tau are nevoie de vizitatori de calitate: vizitatori care cauta pe internet exact serviciile/produsele tale.

Audit SEO basic gratuit

Afla in ce situatie se afla site-ul tau din punct de vedere SEO. Completeaza formularul de mai jos si o sa analizam site-ul tau 100% gratuit.

servicii-seo-icon-webis-iasi

FAQ

CELE MAI FRECVENTE INTREBARI legate de SEO

SEO este acronim pentru Search Engine Optimization, care se traduce in romana prin Optimizare in Motoarele de Cautare.

In alte cuvinte, SEO reprezinta o serie de metode pentru a imbunatati modul in care motoarele de cautare vad un anumit site cu scopul final de a pozitiona site-ul cat mai sus in cautarile organice.

SEO este alcatuit din 2 parti principale:

  1. SEO on page: optimizarea site-ului si al continutului pentru a fi vazut in mod corect de motoarele de cautare
  2. SEO off page: marirea popularitatii prin diferite tehnici de link building

In momentul in care un utilizator efectueaza o cautare pe Google (motor de cautare luat ca exemplu), primeste 2 tipuri de rezultate: platite si organice (fara plata).

Pentru a intelege mai bine ideea, puteti urmari imaginea de mai jos (click pe imagine pentru zoom):

Atat costul cat si durata depind de la site la site, de la domeniu la domeniu. Sa luam drept exemplu 2 cuvinte cheie din 2 sectoare diferite: „mobila mdf la comanda iasi” si „vacante bulgaria”. 

  • mobila mdf la comanda iasi
    In acest caz este vorba de un cuvant cheie de tip long-tail local. In alte cuvinte, un cuvant cheie cautat doar in iasi si specific pentru un anumit tip de produs. Ca urmare, volumul de cautari lunare este destul de mic, iar concurenta mica. 
  • vacante bulgaria
    Acest caz este total diferit din punct de vedere al dificultatii: cautarea este la nivel national si este destul de generala. Pentru acest cuvant cheie, numarul de cautari lunare este mare, iar concurenta pe masura.

Privind cele 2 exemple de mai sus realizati ca timpul si costul pentru optimizare SEO difera de la caz la caz.

Daca doriti o estimare reala pentru cazul dvs. va rugam sa folositi pagina de contact.

cere o cotatie,
nu te costa nimic

daca ne comunici numarul tau de telefon, te sunam noi...

Sau ne ne poti contacta direct: